زمزمه های نورانی مردان بارانی در نشست شکرانه و همایش بزرگ غدیر

زمزمه های نورانی مردان بارانی در نشست شکرانه و همایش بزرگ غدیر

گروه تواشیح سیرت النبی در  سالن همایشهای آستان قدس رضوی در نشست شکرانه به مناسبت تقدیر و تشکر از دست اندرکاران مراسمات دهه کرامت در حرم رضوی به اجرای برنامه پرداخت.

v5ib_photo_2015-10-08_23-24-05.jpg

 به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شب عید غدیر، همایش «شکرانه» به منظور پاسداشت از خدمتگزاران جشن های دهه کرامت با حضور مدیران و مسؤولان عالی استانی و آستان قدس رضوی برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور مهدی عزیزیان؛ قائم مقام تولیت  آستان قدس رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران استانی و آستان قدس رضوی در سالن همایش‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد، از تلاش های خدمتگزاران جشن های دهه کرامت 94 تقدیر شد، از جمله برنامه های اجرا شده در این نشست اجرانی نورانی گروه تواشیح سیرت النبی  مشهد مقدس بود.

 

 

v5ib_photo_2015-10-08_23-24-05.jpg

 سالن همایشهای آستان قدس رضوی

99rg_photo_2015-10-08_23-23-49.jpg

 حضور مردان بارانی در هتل الغدیر مشهد برای اجرای برنامه در همایش بزرگ غدیر

مراسم غدیر هرساله در ایام عید غدیر در هتل الغدیر مشهد برگزار می شود، این مراسم امسال با شکوه بیشتر تحت عنوان همایش بزرگ غدیر برگزار شد که گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس در همایش به اجرای برنامه پرداختند.

عکس اول رو که تو خبرا دیدم خیلی ناراحت شدم عکس آقای محمدیاری که با لباس مشکی اجرا کردند شاید براشون اتفاقی افتاده و یا عزیزی رو از دست دادند بنده این واقعه رو براشون تسلیت میگم و از خداوند متعال برای روح عزیز سفر کرده اشون طلب عفو و مغفرت میکنیم ان شا... همیشه شادی تو زندگی این بزرگوار و اعضای گروهشون باشد. شادی روح همه یآسمونی شده ها صلوات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 15:26 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس